Beograd se voli drvećem
Mercator i Essity 1. Maja pokreću kampanju „Beograd se voli drvećem , u cilju prikupljanja sredstava za obnovu dela Botaničke bašte Jevremovac, površine jednog hektara, koji se nalazi uz Bulevar Despota Stefana, najzagađeniju ulicu u Beogradu. Tokom akcije koja će trajati do 31. maja, od svakog kupljenog Zewa i Libresse proizvoda u svim Idea, Roda i Mercator prodavnicama u Srbiji odvojićemo 20 dinara za pošumljavanje Botančke bašte.
Prikupljena sredstva će biti usmerena na pripremu površina za sađenje, uređenje površina i na sadnju preko 400 autohtonih vrsta među kojima su zastupljene i drvenaste i zeljaste biljke. Ovaj projekat je od izuzetnog značaja za očuvanje biodivrziteta naše zemlje i edukaciju posetilaca kojih je samo u 2022. godini bilo preko 100000.
Kroz ovu akciju, a tokom redovne kupovine, odabirom Zewa i Libresse proizvoda po povoljnim cenama, Merkator potrošači će imati priliku da na jednostavan i transparentan način daju svoj doprinos obnovi Botanicke bašte kao i očuvanju mnogih zaštićenih, retkih i endemičnih biljnih vrsta našeg podneblja.
U okviru kampanje „Beograd se voli drvećem“ uključeni su svi proizvodi kompanije Essity koji se nalaze u asortimanu Merkatora, higijenski i dnevni ulošci brenda Libresse i toaletni papir, kao i kuhinjski ubrusi brenda Zewa.
Essity
Essity je vodeća globalna kompanija za proizvodnju higijenskih i zdravstvenih proizvoda koja razvija i proizvodi održive proizvode za ličnu negu, materijale i zdravstvene proizvode. Prodaju se u oko 100 zemalja pod mnogim poznatim brendovima: Zewa, Libresse, TENA, Tork, Libero, Lotus, Nosotras, Saba, Tempo i Vinda.
Na nivou kompanije, vode računa o zaštiti planete i njenih resursa, veoma im je važno društveno odgovorno poslovanje i uvek nastoje da kod novih proizvoda smanje uticaj na životnu okolinu koristeći pametan dizajn i materijale. Kroz inovacije u proizvodima, ambalaži i proizvodnji, pronalaze načine da budu održiviji kao kompanija.