Info linijaPitajte nas
Nataša Pavlović na PwC CEE Retail & Consumer konferenciji

Nataša Pavlović na PwC CEE Retail & Consumer konferenciji

Naša koleginica Nataša Pavlović, direktorka marketinga kompanije Mercator-S, bila je učesnik PwC CEE Retail & Consumer konferencije na kojoj je imala prilike da sa Nikolom Kostoskim, direktorom marketinga i strategije u kompaniji Delhaize Serbia i Robertom Jenovaiem, direktorom za unapređenje operacija u distribuciji Nelt Grupe, razmeni najnovija saznanja i iskustva o razvoju maloprodaje i potrošačke industrije. Ovogodišnja tema bila je usmerena na kupca, njegovu lojalnost, prilike i izazove koji se dešavaju sa poslednjim razvojem digitalnih tehnologija i big data.

Na pitanje da li će i kada personalizacija postati standard u retail indistriji, Nataša Pavlović je odgovorila da je personalizacija već standard u kompaniji Mercator S, i dodala: „Mi znamo da današnji potrošači od nas očekuju da znamo ko su oni, da razumemo njihove potrebe, da ih zapamtimo, i da možemo da naslutimo njihove buduće potrebe. Personalizacija je sredstvo koje omogućava da se ta očekivanja ispune“.

Kompanija Mercator S prepoznala je važnost personalizacije još pre 6 godina, pa je tada osnovala Super Karticu, najveći loyalty program u zemlji, koji kompaniji danas omogućava da razume potrebe potrošača i ponudi im pravi proizvod, u pravo vreme, rekla je naša koleginica Nataša Pavlović.

Ostale novosti
Novo iz K plusa
16.07.2019. Aktuelno

Novo iz K plusa

Bravo za našu reprezentaciju
15.07.2019. Aktuelno

Bravo za našu reprezentaciju

Novi K plus proizvod
08.07.2019. Aktuelno

Novi K plus proizvod