Info linijaPitajte nas
Samo u Rodi - najbrža kupovina bez kucanja i čekanja na kasi

Samo u Rodi - najbrža kupovina bez kucanja i čekanja na kasi

02.03.2016.

Po prvi put u Srbiji, samo u Rodi, u ulici Đorđa Stanojevića 35, na Novom Beogradu, implementirana je usluga Sken za tren, koja će već od danas omogućiti svim korisnicima standardne i platne Super Kartice, još bržu svakodnevnu i porodičnu kupovinu od one na koju su navikli.

Naime, sve što treba da uradite jeste da se, potpisivanjem formulara u samom objektu, registrujete za korišćenje ove usluge i zanimljiva kupovina već tada može da počne.

Skenirajući svaki artikal posebnim aparatom pre stavljanja u kolica, izbegavate čekanje i na kasi, a omogućava vam se praćenje kupljenih artikala, iznosa kupovine i ušteda koju ostvarujete. Nakon odabira artikala potrebno je da dođete na kasu, specijalno posvećenu ovoj usluzi, gde će kasir obaviti naplatu vaše kupovine.

Sken za tren ne samo da kupovinu čini jednostavnom, već omogućava i najviši nivo samostalnosti pri kupovini. Probajte i vi ovu uslugu i uverite se u pogodnosti koje vam Sken za tren pruža.

Roda, tamo gde brže ne može.

 


NAJČEŠĆA PITANJA

 

Šta je sken za tren?

Sken za tren je nova usluga za korisnike Super Kartice i platne Super Kartice koja vreme kupovine skracuje na minimum po prvi put je dostupna u Srbiji. Sve što treba da uradite je da se registrujete za uslugu, ulogujete sa svojom Super Karticom, uzmete skener i vaša brza kupovina može da pocne! Skenirajte barkodove svih proizvoda koje želite da kupite pre stavljanja u kolica i doite na specijalno oznacenu kasu. Aparat predajte kasiru i platite racun, bez cekanja i kucanja artikala na kasi. Usluga je još uvek u testnoj fazi i za sada je dostupna samo u Rodi na Novom Beogradu  u Đorđa Stanojevića 35.

Šta dobijam korišćenjem ove usluge?

  • Prednosti koje ova usluga pruža su:
  • Nema čekanja i kucanja na kasi
  • Pakovanje tokom kupovine
  • Jednostavno korišćenje uređaja
  • Stalni pristup listi kupljenih artikala
  • Pregled akcijskih ušteda
  • Praćenje iznosa kupovine

 

Kako se logujem?

Kada dođete do terminala, ulogujte se prinošenjem barkoda vaše Super Kartice ili platne Super Kartice barkod citacu. Uzmite aparat koji zasvetli i možete početi sa skeniranjem artikala.

 

Kako se skeniraju artikli?

Skenirajte barkod proizvoda pritiskom na dugme “+” i stavite ga u kesu u vašoj korpi. Ukoliko želite da obrišete artikal sa spiska za kupovinu potrebno je da skenirate barkod pritiskom na “-” dugme.

Izmerite željeno voće ili povrće na samouslužnoj vagi i nakon toga skenirajte ištampani barkod. Isti princip skeniranja važi i za meso i ostale rinfuzne artikle.

Barkod svakog proizvoda se odnosi na pojedinačni artikal (čak i ako se nalazi na pakovanju sa više artikala).  Zato, ukoliko želite da kupite pakovanje od, na primer, 6 flaša vode, potrebno je da ili skenirate barkod 6 puta ili da pritisnete dugme za unos kolicine “KOL” , kako bi se prikazao brojcanik gde cete ukucati željenu kolicinu (6). Neki od popusta se obracunavaju na kasi pa se nece prikazati sa umanjenom cenom pri skeniranju. Svakako molimo da obratite pažnju na broj skeniranih artikala i da se po potrebi konsultujete sa kasirom.

 

 

Kako da platim?

Kada ste skenirali sve artikle koje želite da kupite, dođite do specijalno označene kase i predajte skener kasiru koji ce vam naplatiti kupovinu na uobičajeni način, ali bez čekanja i kucanja artikala na kasi. Ako neki od artikala niste mogli da skenirate, molimo da skrenete pažnju  kasiru kako bi uradio to umesto vas. U okviru standardne procedure ponekad cemo sprovoditi nasumične provere svih ili nekoliko skeniranih artikala kako bismo bili sigurni da usluga Sken za tren funkcioniše.

 

Šta mi je potrebno da bih koristio Sken za tren?

Da biste mogli da koristite Sken za tren potrebno je da budete korisnik registrovane Super Kartice i/ili platne Super Kartice i da pre prvog korišcenja potpišete pristupni formular koji se nalazi na info pultu. Ako vaša Super Kartica nije registrovana, 24h nakon registracije iste moći ćete da se registrujete i za uslugu Sken za tren.

 

Neki artikli imaju “zujalicu”. Kako da je uklonim?

Nemojte pokušavati sami da uklanjate sigurnosne elemente. Ukoliko artikal ima sigurnosnu “zujalicu”, molimo vas da taj prozvod izdvojite u korpi i da ga dodate kasiru, kako bi je uklonio nakon placanja.

 

Šta da radim ukoliko se na skeneru prikaže poruka “nepoznat artikal” ili “artikal sa zaštitom” ili barkod proizvoda ne može da se očita?

U tom slučaju molimo da artikal izdvojite od ostalih i skrenete pažnju kasiru kako bi ga otkucao pre plaćanja i/ili uklonio zaštitu.